Inici‎ > ‎Notícies‎ > ‎

Tallers, recursos i telèfon de consulta sobre la factura electrònica

24 de juny 2015, 14:55 publicada per ACETT Premsa   [ actualitzat el 24 de juny 2015, 14:58 ]
Des del passat 15 de gener,
 i segons la llei 25/2013 de 27 de desembre, d’impuls de la factura electrònica i creació del registre comptable de factures en el sector públic, les factures entre els proveïdors de béns i serveis i les administracions públiques que tinguin un cost superior als 5.000 euros s’hauran de tramitar electrònicament. És per aquest motiu que durant l'any s'han preparat diverses jornades i cursos per tal de facilitar-ne l'ús. De fet, a l'abril us vam convidar a un curs al respecte.

Actualment, no hi ha cap curs previst, però us convidem a consultar aquesta web per informar-vos dels tallers i cursos que la Generalitat de Catalunya organitza.

A més a més, trobareu més informació sobre la factura electrònica, així com recursos útils per aplicar-la en aquest enllaç. Per últim, destaquem el fet que la Generalitat de Catalunya i el Consell General de Cambres de Catalunya han activat un telèfon de consulta, el 902 881 699, que es converteix en el call center català de facturació electrònica que dóna resposta als dubtes i consultes que les empreses catalanes puguin tenir en aquest àmbit. Aquest servei dóna cobertura al 100% del territori català i compta amb un equip de suport, ampliable en cas que fos necessari, que pot atendre 400 trucades mensuals de mitjana. L’equip està format per un perfil de primer nivell (resolució de consultes bàsiques) i un perfil d’expert en la matèria (segon nivell, per a la resolució de consultes més avançades).

Comments